WIJ LEVEREN THUISZORG IN DE VOLGENDE POSTCODEGEBIEDEN
Rotterdam – Oost: 3059, 3064 tot en met 3069, 3031, 3034, 3062 tot en met 3063.
Amsterdam West: 1053, 1055, 1062 tot en met 1069,
Voor het toedienen van de Immunoglobuline therapieën opereren wij landelijk (1000- 9999) in opdracht van de medisch specialist.

ZorgFront Hoofdkantoor
Veelgestelde Vragen
Waar vind ik jullie Algemene Voorwaarden?
ZorgFront is aangesloten bij de branchevereniging BTN. De Algemene Voorwaarden die zijn opgesteld door deze branchevereniging zijn van toepassing op onze zorg.
Publieksfolder Algemene Voorwaarden
Algemene Voorwaarden Algemene module
Algemene Voorwaarden Module Wijkverpleging
Staan de verpleegkundigen van ZorgFront ingeschreven in het Kwaliteitsregister?
ZorgFront vindt het belangrijk dat haar verpleegkundigen bevoegd en bekwaam zijn, zodat u als cliënt de beste zorg ontvangt. Al onze verpleegkundigen zijn daarom geregistreerd in een kwaliteitsregister.
Wat kan ik doen als ik een klacht heb?
Wij als ZorgFront doen iedere dag ons best voor u om de beste zorg- en dienstverlening te geven. Toch is het mogelijk dat u niet tevreden bent. Dat vinden wij jammer om te horen, maar we vinden het wel belangrijk dat u het ons vertelt. Alleen op die manier krijgt u de zorg die u van ons verwacht (en mag verwachten) en alleen dan kunnen wij zorgen voor verbetering.
Uw klacht indienen
Bespreek altijd in eerste instantie uw ongenoegen met de coördinator van ZorgFront. Als dit niet tot verbetering leidt, laat uw klacht dan weten aan onze interne klachtcoördinator. Dit kan bij voorkeur schriftelijk (per post of e-mail ): E-mail: klachtcoördinator@zorgfront.nl Postadres: ZorgFront t.a.v. de klachtcoördinator, Folkert Elsingastraat 3 -9, 3067 NW Rotterdam. U ontvangt van ons zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen drie werkdagen een schriftelijke bevestiging van ontvangst. Uw klacht wordt behandeld door onze interne klachtcoördinator. Indien nodig, als er extra toelichting of informatie nodig is, zal er nader contact met u worden opgenomen. Standaard kunt u erop rekenen dat u binnen 10 werkdagen een reactie krijgt op uw klacht. Als uw klacht complex is dan is het mogelijk dat deze termijn wordt verlengd. In dat geval wordt u daarover tijdig geïnformeerd.
Advies / bemiddeling Quasir
Als u advies wilt met betrekking tot het indienen van een klacht, het formuleren van de klacht en/of bemiddeling hierbij, kunt u ook met de onafhankelijk bemiddelaar van Quasir contact opnemen. Hierbij dient wel opgemerkt te worden dat ook deze bemiddelaar u altijd eerst zal terugverwijzen naar ZorgFront als u uw klacht nog niet heeft besproken met de zorgverlening zelf. Dat blijft altijd de eerste stap. De contactgegevens van deze onafhankelijke bemiddelaar zijn: Telefoon: 06-48 44 55 38 E-mail: bemiddeling@quasir.nl / website http://quasir.nl/ Postadres: Klachtencommissie Quasir t.a.v. mevrouw L. de Boon/ coördinator, Postbus 1021, 7940 KA Meppel
Bent u het oneens met onze beslissing?
Als u het niet eens bent met de wijze waarop uw klacht is afgehandeld of als u het niet eens bent met het antwoord dat u heeft gekregen, dan kunt u terecht bij een geschillencommissie. ZorgFront is aangesloten bij ‘De Geschillencommissie’, een gecertificeerde dus erkende geschillencommissie. U kunt bij de ‘De Geschillencommissie’ terecht via de website www.degeschillencommissie.nl. Hier wordt duidelijk aangegeven hoe u rechtstreeks via de website met de geschillencommissie in contact kan komen.
Klachtenreglement
Om te zorgen dat uw klacht zo goed mogelijk behandeld wordt is een klachtenreglement opgesteld. Hierin staat beschreven hoe u een klacht kunt indienen en hoe wij dit op zullen pakken. U kunt dit opvragen bij de klachtenfunctionaris. Ook is het te vinden op onze website www.zorgfront.nl.
Hoe gaan jullie om met mijn privacy?
Binnen ZorgFront wordt er zorgvuldig omgegaan met de privacy van de cliënten. Dit betreft zowel de privacy in de persoonlijke levenssfeer als het vertrouwelijk omgaan met de gegevens van de cliënt. ZorgFront volgt hierin de wettelijke regels en heeft de afspraken hieromtrent vastgelegd.
Hebben jullie een mantelzorgbeleid?
Onze professionals werken nauw samen met de directe omgeving van onze cliënt. Om de kans op een langer verblijf in de eigen leefomgeving te vergroten hebben wij een mantelzorgbeleid geformuleerd.